2010-08-19 / jb

Tänkte visa lite bilder ! c:


Alma, mobilbilder glömde nämna :)

Bannock, min och emma´s prins ! (Y)

Luxor, denna häst har jag på Egen häst för en vecka ( ett ridläger )


Tänkte berätta lite, Jo jag och emma har ungefär ridit lika länge.
Jag började rida på en shettlandsponnyridskola innan jag började på lite större hästar så jag och emma har fått våran kontakt Christinehamnsridklubb, där vi båda rider just nu.
Vi båda älskar verkligen hästar, och jag tror jag kommer hålla på med hästar ända tills jag blir äldre c:
Jag är ganska lång så jag får ofta rida dom lite högre hästarna, men jag rider en del lite mindre också. t.ex Bannock. Jag har ungefär ridit i 5 år till höst c:
Jag hoppas verkligen att några kommer läsa och fråga mer om vad ni vill veta ?!
Men i morgon så ska jag och Emma försöka ta lite kort som jag eller hon kommer lägga upp!
Och Headern, den bilden på mig är den till vänster och den är väldigt gammal, Jag och Alma. Emma och Bannock till höger :)

Kommentarer
Postat av: elina

gud vilken fin bloggdesign du har! :D

2010-08-19 @ 19:17:03
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0