Fredag ! / JB

Min dag har varit på kalvön med klassen, 5.orna och 3.orna. Helt okej, men det var väldigt kallt, men visst var det några som bada t.ex Anton, Johan :) 
Sen igår fick ju jag min nya mobil, HTC Legend. Funkar inte riktigt som den ska men duger helt okej för mig. 
Jag vet att både jag och Emma inte skriver så mycket men det är för att vi båda går i skolan, och är mycket med kompisar och stallet efter skolan så vi skriver kanske inte varje dag. 
Men nu i helgen ska jag försöka skriva lite vad jag har för mig och så. 
Nu snart ska jag ut till stallet och rida med ledarligan i alla fall. 
Vi får se vad jag hittar på efter, om jag hittar på något med kompisar eller om jag bara sitter här och har det trevligt. Ja vi får se ! 
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0