2010-8-20(L)//emmajohansson

Hhejhhej !
idag så har man ju vart i stallet vi hade tyyp as kul !:oo
hahahah !(a
när jag red lg så skulle vi hoppa o det gick ju inte såbra eller jo jag rammlade ju inte av iaf .
:p
men fick han på tygeln ibland (yy
men imorron så e det ju den sista dagen ...
tyyp as tråkkiiiigt !
kommer sakna allt o alla !
på måndag börjar skolan somsagt o det e ju inte så väldigt KUL !;pp
men kul o träffa alla coola igen !(h
fast  jag e nummer 1 OFC!(hh
hahah !
men imorron så ska vi till stallet vid 10 så kommer skriva lite då :)
men efter stallet så va jag med moa o a-c !<3
vi hade typ skit kul!
vi beställde kristinehamns special o jag o a-c åt upp nästan alla pomesfrites innan vi kom hem (66666
hahahahah!(6
men sen så skulle jag cykla hem o jag blev förföljd av ngr det va typ i en lila volvo , och jag skulle bara cykla senb så stannade dom o öppnade bagahs *stavning* luckan  och så stog dom där o vänta på mig !
o ja bah typ blev as rädd o åkte in på en annans gård.
o då gick dom o satt si igen i bilen o åkte o skrek jävla hora eller nått till mig så jävla äckligt ! :o
hahah fast jag ringde farsan hahahah !(a:$
men sen så kom kjag hem o nu så sitter jag här o CHILLAR !(h
men ajja godnatt på er alla !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0