2010-8-19 !(L)

Hejhej !(a
nu så tänkte jag berätta lite om dagen !
idag så började det med att jag vaknade hoss moa gumman  <3
jag ställde klockan på 06:00 o då vaknade jag , men moa var för ttrött men efter ett tag så gick hon upp .(y
men jag gick upp o klädde på mig kläder sen så vaknade moa ;p
för jag drog av henne täcket (666)
hahahaha !(6
men sen så gick vi ner o åt sen vid 06:50 non gång kom a-c syster (L
men sen så tyyp ordnade vi oss o sen så började vi cyklade stallet .
igentligen skulle vi möta jb o fanny där men så blev det inte ..
hahah sen när vi cyklade o nästan var framme så krocka jag o a-c med cyklarna så vi slet oss hah haha o a-c rammla över mig !(y
o moa bara skrattade hahah jag o a-c med men sen fortsatte vi o sen tillslut kom vi fram till stallet :)
först så åt vi frukost .
sen typ så grejja vi lite i stallet ,sen så tog vi in dom o började borsta dom  , lilla gubben som han heter har jag på egen häst för en vecka (nästan som ett ridläger) han kallas lg men han e min stora prins (L)
en som heter bannock e min lilla prins !hahhah :$ <3
men iaf , sen red vi o det gick super !(y
hahh förutom när jag skulle gå fram i fullgalopp så tappade jag stigbygeln men strunt samma annars så gick det kanon !
men sen så gick vi o sadla av dom osv.. 
sen så gick vi upp o åt i nggr timmar hahahha vi satt o busringde hela tiden , hahha jag heter vårtmedel och a-c e finnmedel !
och moa e sandra med barbie bilen !(y 
hahah !:D
men sen så städade allt vi hade stökat till .
sen gick vi ner o putsa o grejjs sen bar det hemmot !
men daegn har vart helt klart bäst !<3


men imorron så ska jag hoppa lite skutt med Lg (L
kommer säkert gå kanon mem vi får se.kommer inte lägga mig så sent ska upp tidigt imorron så jag får väll säga godnatt!:D
men nu så har jag fått skriva av mig lite det behövdes !;p
men ajja pusshej!<3
syns imorron !

puss o kram // emma,j (L)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0